Det räcker att jag hör din röst så börjar fåglar sjunga

Rubriklåt: Då börjar fåglar sjunga med miss li, som sjöngs glatt i torsdags och det är tyyyp vår nu ju! Typ!
 
Hej ungdomar! Nu är det bloggdags igen tycker jag. Och jag ska prata om i torsdags, för det var det moosdag! Jag och Lilla har beslutat att torsdagar är mysdagar, alltså moosdagar, alltså moosdag! Det är typ en pun! Så hon kom hit och vi beställde pizza (regeringen tycker man ska göra det! yay! typ så) och sjöng vårlåtar. Typ rubriklåten då. För det var tydligen massa sol! Vi åt kakor som mamma hade bakat, undersökte min discover weekly (där Lilla discoverade mer än jag gjorde) och på kvällen berättade jag om malfoy, eller malle som jag säger. Hans pappa fick heta lusse. Det tyckte jag var rimligt!
 
Igår vaknade vi tidigare än vi trodde, åt chips och dipp till frukost och sjöng mysiga låtar. Seriöst att vara med henne är det tryggaste jag vet! Jag peppade henne inför läskiga saker i hennes life och sen åkte hon hem och jag hade en chilldag. Jag skrev om gay låtar på twitter, störde folk jag känner, tittade på videos med vidrigheter (och rockmusik också iofs) och hade det bra. Så, vi är all caught up nu! Väl kämpat nu går jag och städar i mitt hellish kitchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0