Du har slutat röka dina cigaretter, men du slutar aldrig ringa mig på nätterna

Rubriklåt: Feg med södra station, som sjöngs igår och bara är en jam
 
Hej hej, ännu ett inlägg från husby! Det blir nog det sista, tror jag. Inte någonsin, alltså, utan den här gången. Just nu lagar Stella nån mystisk hello fresh-mat som jag hoppas att jag kan äta och vi tittar på lyxfällan. Det är en riktig spånkaka i programmet nu, seriöst han är cancelled af. Men ni vill inte läsa mina reflektioner om skräp-tv, utan jag ska blogga om igår när vi åkte till blindhuset. Det var mello-kväll hos Kiti! Vi köpte grill-mat och Onna kom med en kladdkaka, så alla var väldigt nöjda med livet. Mello var...en jävla resa. Väldigt lite handlade om den faktiska tävlingen och masssor om deras hall of fame, vilket var...ja det var väl kul. Förutom då när Kiti sa "nu sitter *namn* och runkar." alltså hon hade ju inte direkt fel va, men...usch. Jag och Onna var fnittriga och skrattade massor åt att man inte kan säga we are one för då är man flera och en massa annat trams. Det var en mysig kväll, fast både jag och Stella mådde ganska sämst.
 
Så idag har vi tagit hand om oss själva och varandra. Suuupersovit (mest jag...), ätit chips och tittat på unga astrid, som ingen av oss hade sett. Den var faktiskt riktigt bra, men sorglig :( och nu är vi alltså här, snart ska vi äta räkor och vi bytte precis lyxfällan till musik. Så nu lyssnar vi på emelie autumn, vilket är...märkligt. Men ja, ses i hökis ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0