No ballad will be written, this will be entirely forgotten

Rubriklåt: No choir med Florence, som jag lyssnade på igår och tänkte på min tjeja <3 för jag älskar hennne <3
 
Hej från himma igen! Jag har varit hemma emellan faktiskt, det var bara här jag råkade blogga. Jag sitter i loungen (sjukt att det här är mitt mesta bloggrum? så många blogg-år i det här rummet!) och dricker te och cola (ej i samma kopp) och lyssnar på podcast. Jag har verkligen försakat svenska poddar lately, det är inte okej!
 
Och jag har väl inte massor att berätta va. Men lite har väl hänt. Igår fick jag ägg (mummms) och försökte skriva bok samtidigt som jag såg first aid kits mysiga stream-konsert. Älskar! Johanna är gravid tydligen och alltså gud hon är så vacker. Jag kan typ inte ens formulera mig när jag pratar om henne. Liiite bok fick jag skrivet och sen åkte jag till vårdis för att ta prover. Så nu är jag blodprovad och får se vad som pågår i den här skit-kroppen! Efter det åkte jag hem, sov, tittade på intervjuer med Florence och hade det bra. Jag fortsätter må, det är bra! Och idag har jag sovit (men inte till länge faktiskt!) och sen åkt hit och ätit thaimat. Mummms. Och nu försöker jag ta svåra beslut om vad som är rimligt och orimligt att göra i dessa tider (jag vill göra roliga saker bläää) och chillar. Sen ska jag handla masssa mat. Det blir kul. Vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0