You look like bad news, I gotta have you

Rubriklåt: 22 med taylor swift som sjöngs i lördags
 
Hej hej från mig...här är jag. Det är måndag och alla är hemma och världen är en deprimerande jävla plats. Men jag hade åtminstone en stelg! Det var fan bra, om än dumt. Vi bingade såklart Felix, sov massor, åt glass på en bänk (glass! på bänk!) och sen på lördag kom skogis hit! Vi lagade lax med klyftisar och skvallrade loss, såklart. Vi pratade om våra sämsta och bästa grejer, vi åt massor av chokladpudding, lyssnade på peppig musik och allt blev så jävla bra. Är så glad att de funkade ihop! Igår åt vi lunch himma och fick goooda kakor av mamma, så allt var bra, tills jag var själv igen. Då mådde jag ju skit. Okej är det här ens ett inlägg? Jag bara swishar igenom allt som händer, så ska det ju inte vara. Men ja...det kanske inte blir så mycket blogg när inget händer. Eller ja nu hade ju grejer hänt men allt blir så...håglöst nu tycker jag. Bläää det var i alla fall gott med pudding och bra med flickvän. Jag älskar hennne. Hon är mjuk och trygg och jag älskar att skratta och kramas och sova med henne. Det var nog allt hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0