Your mind is in disturbia, it's like the darkness is the light

Rubriklåt: Disturbia med Rihanna, eller disamia som vi sjunger.
 
Hej hej nu jävlar kör vi! Jag har en utmattningstid så jag kan typ inte blogga men lite halvdant blogg ska vi väl kunna hosta upp. Till exempel (nästan bara) om i lördags när Lilla och Sam kom hit! Jag och Sam hade fan inte setts sen i september not cool. Vi kastade i oss fryspizza och senare mammas chokladbitskladdkaka (den är: good) och hade en drömig jävla kväll. Så mycket sång! Rubriklåten, livin la vida loca ("du brukar alltid sjunga melodin!" "jag vet men det där är inte melodin!" "jag vet väl inte!"), ballroom blits och en ordentligt what is this feeling-duett (jag var glinda? jag är aldrig glinda wtf) var highlights. Vi dansade till 9 to 5, mycket rökning på balkong pågick, vi lekte jag har aldrig i olika omgångar och allt var så himla himla mysigt! Men sen åkte de hem och jag blev en ångestboll, men Alice och jag skrev jättelänge och hen är fan the shit.
 
Och sen har jag varit en boll. Idag har jag iaf varit himma och ätit mat och olika kaor. Det är bra. Annars har jag mest varit stilla. Nu har jag varit vaken alldeles för länge, så snart ska jag sova igen, det längtar jag till. Fattar inte hur det blev så här illa nu, jag har ju inte ens övernasträngt mig? Men japp lägenheten ser ut som kriget självt och så fort jossan typ andas ryggar jag undan och allt är weird. Den som förstod detta alltså. Men nu har jag åtminstone bloggat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0