As if the only way to stay alive was to listen to the song...

Rubriklåt: Pilgrim med good harvest, en av mina vårigaste låtar
 
Hej från nästan-sommaren! Fast jag sitter inne. Jag vet, I am a besvikelse. Men jag var inte sugen på balkong utan sol. Detta är tydligen konstigt enligt folk? Men jag är väl konstig dååå. Men jag ska blåga om igår såklart, när Lilla var här. Vi skulle ha nostalgikväll, var tanken, så vi lyssnade på blogglistan och drack vitt vin (eller livets liv som det hette då) och åt sombreros. Mycket rimligt! Vi åt också sushi / lax, så inte bara sombreros. Vi hittade på en massa spellistor som man kunde göra, typ djur-listan och eld-listan och en massa annat trams. Så varje låt var en ny potensiell lista. Jag har ju redan låtreferens-, svordoms-, rök- och alkohol-listor, så I'm on it. Numera även om platslista! Men den har inget namn :( det är klurigt! Hursomhelst åt vi konstiga kakor som mamma hade gjort (hon kallade dem för "någonting...") och diskuterade att prata med sig själv (hon tycker jag är weird som bara börjar prata med mig själv om saker... liksom bara när jag sitter och chillar och inte gör nåt) och skrattade väldigt mycket åt icke-namnet Brengt. Och såklart blev det hp-saga innan vi sov, denna gång om husalfer! Det var...en jävla massa att berätta. (hej Robert, jag har sagan du föreslog på kö!)
 
Idag har vi sovit och vaknat i omgångar och efter kattkräk och drömmar om snygga män (what) kom vi till slut upp. Vi åt chill-frukost, lyssnade på country och pratade om våra toa-issues och vad det gör med en att vara sjuk när man är en bäb. Svaret var: mycket. Och hörni det är serri-varmt idag! Och imorgon börjar juni! Sooooommaaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0