I don't wanna be that call at four o:clock in the morning, cause I'm the only one you know in the world that won't be home

Rubriklåt: Sober med Pink, från veckans (som nu har hunnit bli förra veckans) cirkelskiva och dessutom passar den in i mitt natt-liv
 
Hej hej jag hör att det är kväll. Eller tidig kväll iaf. Själv skulle jag nog säga tidig eftermiddag kanske? Nåt sånt. Men dags att blogga är det for sure, och igår var jag ju himma. Jag fick ägg (jag har saknat pappa-ägg) och sen såg jag och mamma klart björnstad. Sååå vad tycker jag om den? Well, det bryr ni er inte om, men jag tänker nu berätta det:
-Det mest absurda var att Peter var tränare istället för sportchef i serien, men jag fattar varför de gjorde så, och att Peter med familj flyttade till Björnstad precis så istället för att ha bott där i tio år...det fattar jag absolut inte varför de gjorde. De gjorde Isak, den döda sonen i familjen, yngre än Maya och Leo istället för äldre. Fuck that.
-Men generellt tycker jag att de höll stämningen riktigt bra! Kevins eviga tränande med puckar (även om han var jättedålig enligt mamma), hur kallt det är, hur äckligt hårda ord som hela tiden sägs. De vågar, I like that.
-Hon som spelar Ana är...mummms. 1 st sexig norrländsk tjej <3 hoppas hon inte är för ung? Förlåt i så fall!
-Men jag bryr mig ju egentligen bara om Benji. He was ok. Det var kanske inte jättemycket benji, tyvärr, men ändå okej.mycket. Man kan säga mycket om Backman, men vissa saker kan han: Han kan få mig att gråta och han kan få mig att bli kär i killar. Det är svårt det.
-Jag grät inte till serien, kan jag dock säga. Tyvärr.
 
Men lite annat hände också. Sara och Benjamin var där och hjälpte till med att fixa på vinden, så när de var klara köpte de asiatiskt till lunch. Lax med nudlar, jag var nöjd. Vi skrattade mycket åt hur sur Sara var, även om hon hävdade att hon inte var det. Det var hon. Sen drällde jag i soffan och tittade på gilmore girls, och efter biff-middag åkte jag hem. Här har jag bara tagit det lugnt, bråkat och sen gosat massor med Jossebosse och läst om boken björnstad för att kolla alla eventuella faktafel som jag sen rapporterar till mamma. Det är det jag gör idag också. Snart ska jag lyssna på de nya poddarna som kommit idag, och bråka med med den här knäppa katten som vägrar vara någon annanstans än på soffbordet. Ungjävel, men min ungvägel. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0