I'm the boy that's crossing borders, I'm the boy with social disorders, I'm the boy with restraining ordrrs

Rubriklåt: Night vision binoculars med passenger, en underbar stalker-dänga
 
Hej från mitt i natten-memma! Jag ligger i sängen och tittar på r slash och ska supersnart sova. Ska åtminstone försöka. Men ja, igår när jag skrev var ju Robert här. Jag fixade korv med bröd (med mycket svordomar) och vi lyssnade på cirkellistan och pratade om just cirkelen väldigt mycket, såklart, men också saker som hänt ("har det hänt nya saker? På en vecka?"), sexualitet och annat. Vi åt cookies som mamma hade bakat (hon borde inte baka hon är nyopererad! Jag bad inte om det obs) och hade en väldigt bra tid. Jag kommer inte på mer att berätta om den dock? Förlåt :(
 
Idag fyllde mormor år, så vi var där och fikade på den kalla innergården. Ändå lite mysigt med vaniljhjärtan utomhus i november. Sen har jag sträckläst Annika Norlins novellsamling och skrivit om den till skolan. Och alltså, så braaa den är! Älskar hur mycket Norrland den är och hur jävla fina personportretten är. Och det finns en funkiskaraktär i den! Som inte betraktas som funkis! Hon har en sexualitet! Gråter inombords <3 och ja, det är min tid sen sist. Men innan jag sover ska jag prata om saker jag har glömt att berätta om, för att Lilla ska bli nöjd. Till exempel denna dialog mellan mig och Alex:
Vi pratrr om mello yello.
Jag: De har bra alkoholfria drinkar där tror jag. Jag tänker ju på sånt eftersom Stella inte dricker.
Alex: Dricker hon inte alls?
J: Nä. Alkohol alltså. HOn dricker annat.
A: Man vet ju aldrig!
J: Jo, annars skulle hon ju dö.
A: Näe, hon kanske äter fem gurkor per dag. Man vet ju aldrig!
...typiskt Alex. <3 och jag ska också berätta om i fredags kväll när jag skulle berätta om drama. Lilla ropade direkt "jag ska ta en näve popcorn!" så hon faktiskt kunde äta popcorn när drama berättades. Meeeen popcornen var slut :( så det blev roligt istället. Så! Äru nöjd nu kära bäb? Bra, för nu ska jag sooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0