Jag och jag är överens, jag kan vandra över eld

Rubriklåt: Simma själv med Silvana Imam, från årets så mycket bättre, för Silvana rules och jag tyckte också det fanns ett litet osdd-skämt där ja. woop
 
Hallå hallå från himma! Jag ligger i "den lilla lilla sängen" som jag kallar den, och tittar på en livestream som hände för några månader sen. Tror jag. I am valid. Och nu är det natt igen, men jag kommer vakna på morgonen imorgon, det kommer vara tortyr. Men jag valde det själv, för jag åkte hit idag efter att ha sovit hela dagen, och jag och mamma tittade på björnstad! Jag är itne klar än, så jag kommer itne prata så mycket om serien än...serri kan jag skriva inte istället för itne en enda jävla gång? Nej tydligen inte! (sa hon och gjorde det.) Vi hade mycket känslor, kan jag säga, och jag ropade mycket att "jag bryr mig inte om han, jag bryr mig om mina boys! Var är mina boys!" Så kan det va. Vi åt lax med romsås (jag är hungrig nu ge mig mer lax) och sen hälldes portugisiskt vin upp och det blev veckans så mycket bättre! Så nu får ni äntligen mina tankar igen:
-Jag älskar hur känslosam Tommy var idag. Verkligen on fire. åker han efter den här veckan? jag vet verkligen inte?
-Marcus verkade verkligen inte gilla sitt liv. that hangover must've sucked.
-De flesta tolkningarna var rätt tråkiga idag. Benjamin var riktigt bra, men inget jag vill höra, och newkid också.
-Newkid är en sån sötboll! Jag vill rufsa i hans lilla hår! "plura, du har nåt kök?" fuck yes vem fan vet nåt om plura ens. nä jag skojar tare lugnt.
-Men vad tyckte du om Silvana emma? Hon var bra! Kul tolkning och bra beat. Kanske inte min favoritlåt i life men ändån.
 
Så, det var mina tankar. Jag och mamma såg mer björnstad, och sen gick jag hit och la mig. I am very spännande. Jag är huuungrig :( hoppas jag somnar snart va. Nu tror jag pappa också gick och la sig. Godnatt pappa. Nä nu skriver jag bara nonsens, så jag lämnar er. Harebra så ses vi när vi ses, möjligen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0