Om det fanns nånting att se, hade jag sett det

Rubriklåt: Du är värd det med Melissa Horn, från veckans cirkelskiva (dessutom sant, det finns inget att se lol)
 
Hej igen! "igen" är det väl alltid, så fan vet vad jag menar, men ja hej. Jag sitter i soffan och Stella sitter i köket och har skola. Det är högst tråkigt för mig, men kanske mer för henne, det vet jag inte. Men annars har vi det bra, och igår var vi himma. Eller först sov vi massor och typ hade dag, men sen var vi himma och åt våfflor med mamma. Det var: gooootttt. Och sen såg vi så mycket bättre, till Stellas icke-glädje och min stora skadeglädje. Här är Memmas tankar om programmet:
-Silvana gjorde mycket bättre ifrån sig! Jag tycka om! En redig lesbisk sex-låt, det behöver vi!
-Förvånande nog var Benjamin också riktigt bra. Riktigt catchy låt som jag inte kommer hata när (när) den blir en hit.
-Tommys version av för evigt var en jävla resa. Riktigt välgjord i förhållande till originalet och himla festlig,.
-Resten var allt från sådär till heeeeemskt (Plura stod för det sista).
 
Sen kom vi hem, tittade på Felix, Stella sov och jag pratade med Kiti (som nu åtminstone her ett hem, wooop). Och idag har Stella haft skola och jag har sovit som 1 bäb. Nu försöker jag lista ut hur vi ska äta mat idag och imorgon...mat är kul japp japp! Eller inte :/ men vi kämpar på! Nu är Stella klar med skolan och tittar på doctor fil, så jag ska väl...också titta på det, I suppose. Så ja, vi har ett bra litet life, och nu har ni koll. Ses när mer life har varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0