When you are young they assume you know nothing

Rubriklåt: Cardigan med Taylor Swift, en supergosig låt som vi hörde innan idag och som bara gör mig så himla glad
 
Haj gänget! Här sitter jag och tittar på töntiga program med Stella, eller ja hon tittar och jag ropar arga saker när jag tittar för länge. Lol. Men jag kan distrahera mig med blågande! Och igår kom ju Lilla, som jag skrev. Vi tittade på skräck-avsnitt av Felix och skrattade, och efter ett tag köpte vi maxmat. Muuuums! Vi testade banan-lyxshake (exciting men inte jättegott tyckte jag) och Lilla åt en mystisk ostburgare som inte var så cool. Man måste prova! Sen drack vi vin (inte Stella ofc), lyssnade på musik, rökte / passivrökte och pratade om saker som att trycka i ögonen (Lilla trycker i båda ögonen samtidigt? Sjukt!), att tillhöra sin kropp och annat trams. En mysig kväll, som avslutades med en extra supermörk dokumentär. Kul liv.
 
Vi vaknade efter mången timme (och många konstiga vakningar) och vi åt frukost och lyssnade på gos-musik. Och det var dags för en av halloweens viktigaste grejer, chokladpudding (eller mousse idag) med grön grädde! Och banan, men det ingår inte egentligen. Det var så goooottt <3 vi tittade mer på skräck-Felix och kramades, och när Lilla åkte hade vi en Felix-lyssnings-nap. Amazing. Och ikväll har vi ätit random mat vi hittade här hemma (muntert osv) och tittat på patrik 1,5, som är en av mina favoriter bland svenska filmer av nån konstig anledning. Älskar att titta på film med min tjeja <3 och nu säger hon att vi ska gå ut och röga, så då gör vi det. Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0