Amen gå rå, shut the fuck up

Rubriklåt: Gå rå med hemliga klubben, en Kiti-låt som är himla kul att sjunga med töntig röst
 
Hallå hallå från onna igen! Jag samlar kraft för att duscha och vi pratar om lesbisk matchmaking. Det finns alldeles för många tjejer som vill ha en tjej och som inte har det, anser vi nämligen. Men det är inte i första hand det jag ska prata om (sjukt om det var det), utan om tiden sen sist. Efter blogget stängde jag in mig i köket och lyssnade på cirkelskiva ("jag ska duscha!" "jaha, jag ska lyssna på metal!") och sen, efter lite egentid, åt jag och Kiti pizza med Fredrik och barnen. Baaaarneeen! Jag har saknat dem så myckeeet! Men efter maten gick jag och Kiti hit igen, där vi drack vin och lyssnade lite för mycket på maskinen och hade ett bra life. Onna kom hem från sin kompismiddag och vi alla sjöng och i Kitis fall dansade till "vad i helvete hade han för mamma?" och hade det bra.
 
Efter någon timme åkte jag och Kiti in till stan, för vi skulle gå på karaoke! Där var alla Kitis nya vänner, utan att hon visste det innan, och även hennes nya kille. En sån har hon nämligen skaffat och nu har jag fått träffa honom! Hans utmärkande moment var när han, efter att ha suttit mittemot mitt fejs i typ en timme, kom på att jag var blind. Han trodde bara att jag var "väldigt aspig". Funkar ju det med. Fast mest babblade jag med en snäll tjeja vid namn Mimmi, som syntolkade allt konstigt som pågick och sjöng en massa. Jag försökte sjunga Florence, men de hade inte shake it out! hur kan de inte ha det? De hade ju massa knäppt! Vi försökte köpa vin, men mitt fucking kort har gått sönder (!), så jag vet på riktigt inte vem som köpte vinet till slut? Men ja, folk sjöng och jag sjöng med för mina lungors fulla kraft, till och med till barbie girl. Så kan det gå. Men vid 02 var jag helt slut, så då tog jag en uber hem (Kiti följde med sin dude hem) och stupade i säng. Och sen sov jag hela morgonen / förmiddagen medans onna jobbade, huuur mysigt! För mig alltså, vet inte om Onna direkt uppskattade det lol. Men nu har vi ätit äggröra och sånt, och snart kommer Stella hit så jag får pussa på hennne! Jag längtar! Det här var inget kul inlägg tycker jag, men så är det ibland, såry gänget. Ses nog imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0