And now all I do is sit in my darkened room, and on occasion break my silence to howl at the moon

Rubriklåt: Thinking of you med Tracy Chapman, från veckans cirkelskiva och en riktigt bra höstlåt
 
Hej från en (numera) ovanligt ångig Emma! Jag vill typ bara krypa ihop i en liten boll, men det är inte så produktivt (lol), så here I am. Igår mådde jag bättre och då var jag och Alex på bibblis och jobbade. Eller ja, hen jobbade inte, men det gjorde jag. Jag skrev bok och det gick helt okej, men alltså blir det någonsin en bok av det här? Ingen aning. Jag fick ner lite gosiga sms mellan karaktärer i alla fall.
 
Sen städade jag och mamma, så det är typ rent-ish här hemma nu wooop. Och jag lyckades göra allt jag skulle innan hon kom, starkt av mig tycker jag! Och när hon gått lyssnade jag på min intervju i Skånes taltidning. Jag tror att jag betedde mig helt okej? Sen läste jag fanfiction, åt ganska äcklig choklad och pratade med Lilla. Vi pratade om lägenheter och jag försökte säga miljoner, men sa meloner, så vi skrattade massor åt hur det skulle gå till om man köpte lägenheter för meloner. Vi pratade om att ha hela dagar (jag har inte haft det sen gymnasiet, om ens då?) och annat helt sjukt, typ stabilitet och jobb...sjukt ju! Men sen låg jag i alla fall vaken och tittade på spellistor, och idag mår jag jättedåligt for no aparent reason. Stella kommer liksom snart, var glad Emma! Eller inte :( men ska skärpa mig snart faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0