But everytime I turn around, I run into myself

Rubriklåt: Everybody knows med the chicks, från veckans cirkelskiva samt superhöstig låt
 
Haj haj jag är jättetrött! Jag borde sova! Men jag är such a goddamn trooper så jag tänker blogga ändå. Och idag är en mysig dag, som jag till exempel har spenderat med att träffa Alex. Vi hängde på espresso house och jag drack varm choklad med mycket passion, och roastade hens pappa med ännu mer passion. Jag gick över alla gränser men hen brydde sig inte thank god. Vi pratade om att swisha 8:90 (!), ledsagning och annat, och sen åkte jag him. Där pluggade jag, störde mamma i sina möten genom att berätta hur hennes kollegor lät på messenger, lyssnade på iron maiden i cirkelens namn ("stackars dig!" utbrasst mamma) och sen åt vi tacos och såg mästerkocken. Min bästis åkte inte ut woho! Fast hon borde nog ha gjort det. Men jag inte bry. Vi tittade lite på gilmore girls, mamma fick ett super-skrattanfall åt...inget och sen åkte jag hem igen. Och väl här har jag till exempel letat efter lesbisk musik (ibland får jag ryck), lyssnat på poddar, bråkat med Jossan ("hon är så snäll", säger mormor, hon ljuger!) och snart sooovit. Vi ses...när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0