Det där var det dummaste jag gjort på länge, och jag gjorde inte ens nånting

Nu kan jag bara börja inlägget utan rubriklåt! Mitt finger gick verkligen till r på rutin lol. Men ja, hej, det är ett klassiskt snart ska jag iväg-inlägg! Kul va? Jag ska hinna berätta om igår när jag var i Osby och hängde med Robert. Först lyssnade jag på arkiv samtal i bilen, very cosy, och sen hade vi direkt massor att prata om. Vi pratade såklart om bröllopet en del, men också hur folk skaffar umgängen och annat vi brukar prata om, och sen åt vi nuggets och bollar vilket ju alltid är bra. Då berättade jag en orimligt lång och invecklad saga (jag tror ändå jag glömde hälften!) och efter maten åt vi en bit bröllopstårta och lyssnade på gästskivor till cirkelen. Först hade Lilla gett oss Navid Modiri, och där hade vi mååånga åsikter om. Vi sa saker som "hur fan recenserar man det här?", "om den tog slut nu hade den varit perfekt!" och en massa annat. Det var en resa. Direkt efter blev det Manfred Man från pappa, där vi chockades av märkliga Jesus-låtar och skrattade åt olika synthljud, men det var roligt ändå. Så jävla kul det är att skiva med honom! Gästskivor rules. En kul grej var också att jag sa att vi kastade pärlor åt svin när vi skrev jättetydligt om skivorna enligt våra mallar, och han svarade "ja såklart, men om vi inte gjorde pärlor, varför håller vi då på?" Sant fan. Vi hann lyssna på musik och vänta på en jättesen bil, och till slut fick jag åka hem...med en märklig chaufför. Han ville bjuda mig på hamburgare och energidryck (han hade alltså detta med sig!) och han pratade ne massa och på slutet ringde det från akuten så han kunde tolka åt sin mamma. Detta fick jag höra på. Det var...en resa, men till slut kom jag hem och fick nästan sova tolv timmar. Mår myyyycket bättre idag kan jag säga. Jag var ju så att säga trött igår, så trött att jag sa rubriken och även "de hade såna dörrar som man öppnar utifrån..." (jag menade från utomhus!). Så, nu har jag bloggat, förlåt jag glömde styckeindela I know you hate me. Men nu måste jag springa, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0