I don't wanna hear no words, I don't wanna talk it out

Rubriklåt: No words med nån som heter Dave, en låt som jag och Lilla sjungit jäääättemycket de senaste veckorna (månaderna?) och den rular
(Under detta bor ett kul inlägg om ni inte hunnit se det, vilket nog ingen hann lol)
 
Hej från en vidrigt trött Memma! Jag vill typ kräkas av trötthet :( men med det sagt, blåging time! Och igår var jag först i stan med Alex. Vi fikade på ramklints och bråkade om kapsylöppnare som vi ofta gör (hen måste köpa en!) och jag köpte cider och snacks och annat sånt man behöver. Vi såg ett random bröllopsfoto och jag hotade med att kidnappa hen och mata hen med socker, vilket hen skulle få mardrömmar av...crazy person.
 
Men på kvällen var det ju English night! Wooohoooo! Annoushka och Lilla kom hit och vi pratade bara engelska hela kvällen. Om man pratade svenska fick man varningar och på ens tredje varning fick man inte dricka på tre låtar. Det bästa med detta var när Annoushka fick en jättelång låt som sin andra låt och jag skrattade ondskefullt åt na. Jag fick bara två varningar! Jag lagade fisk och pommes och sen åt vi jättttegod banoffee-paj som mamma hade fixat åt oss. Såååå gooootttt! Vi sjöng, svarade på konstiga frågor från the interwebs, lekte gissa fråga tänka, skrattade, sa korkade saker hela tiden och hade en så bra tid. In English! Vi la oss i någorlunda rimlig tid och idag fick vi prata svenska, till min storga sorg. Lilla gjorde äggröra och vi åt frukost och hade en massa gos, och efter någon timme åkte de hem och nu är jag bara här som en stor trött boll. Förlåt jag vet att det här blev jättetråkigt bloggat! Jag glömde allt specifikt om English night förlåååt! Men nu ska jag him, så nu får det vara så ändå. Förra inlägget var så långt så content har ni iaf fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0