Min motsats-dagbok

Hallå vet ni en bra grej med att jag utbildar mig igen? Skrivuppgifter bitch! Det här är en uppgift som heter som rubriken, man ska alltså berätta om sin motsats i dagboksform. Håll i hatten, här är min motsats!
 

Motsatsdagbok

Emma Rävås

 

14/9

 

05:30: 5 km jogging i skogen runt huset, fantastiskt väder!

 

06:30: En härlig ingefärssmoothie som verkligen kickar igång energin!

 

07:00: Barnen får god och nyttig gröt och vi cyklar till skolan i det fina vädret

 

08:00: På plats på jobbet, möte med HR-Magdalena

 

08:30: Svarar på mail och dricker kaffe (koffeinfritt såklart!). Får mycket gjort!

 

10:30: Möte med min avdelning. Försökte återigen få med mig Sandra på spinning, hon behöver det verkligen, men var såklart inte otrevlig. Hon var snäsig tillbaka. Otacksamt.

 

11:30: Lunch, linsgryta med saffran hemifrån. Sandra och ekonomi-Erica gick till burgarstället. Förstår verkligen inte hur de kan!

 

12:00: Snabbt möte med Tomas från IT

 

12:30: Jobbar själv, får massor gjort!

 

15:00: Slutar jobbet, äntligen spinning!

 

16:30: Hämtar barnen på fritids, cyklar hem med ett stopp på affären

 

17:30: Lagar middag, mumsig avokadosallad!

 

18:50: Ritar och leker med barnen. Så mycket energi i oss allihop! Vi hinner ringa Tobias också innan de ska sova, han har det bra i Washington.

 

20:30: Lägger barn. När de somnat blir det kvällsyoga och sen sömn vid 21:30. Bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0