Mitt kaffe har stått framme, det är kallt men jag är van

Rubriklåt: Sordiner med Klara & jag, en gosig och deppig låt jag gillar nu och som jag hörde för en stund sen
 
Hej hej från tåget! Snart är jag famme i huvudstaden woop woop. Okej, om typ en timme, så kan det vara. Så jag tänkte blåga en blåg, så ni vet att jag lever innan jag landar i Husby. I blåget kan jag prata om igår, och då åkte jag him precis som jag sa att jag skulle. Jag åt soppa och de andra åt gryta, och vi alla lovprisade maten medans vi tittade på mästerkocken. Jag kommenterade en kvinna med "hon låter som en uggla i en tecknad film!" och sen kallade vi henne ugglan. "Flyg hem ugglan!" det fick hon göra, för hon åkte ut. moha. Jag och mamma åt kakor och tittade på gilmore girls, där jag pratade om hur mycket jag älskar Jess (ni bryr er inte men det är batshit att jag gillar honom nu!), och sen åkte jag hem. Och när jag kom hem stod det en fucking anka framför mitt hus! Jag hoppas hon klarade sig och inte kördes över av en buss :(((
 
Sen vilade jag och packade, och fick superpanik för lol jag kan inte packa. Sen skulle jag sova, men jag ringde Linus istället och vi pratade om att jag inte fattar religion, system-grejer, sjuka beteenden (Det är en annan kultur..." "jag bryr mig inte!") och en massa annat, och plötsligt gick det två timmar woooops. Så nu är jag trött, men jag kom upp på morgonen och nu har jag åkt tåg i hundra år. Fast nä, för det går jättefort, snabbtåg fkn rules yall. Så, ses i husby gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0