My husband's girlfriend's husband just called me up, how messed up is that, it's so insane that I have to laugh

Rubriklåt: Sleep at night med the chicks, som spelades i ett väldigt passande ögonblick igår
 
hej och grattis på bloggelsedagen! Lol, det här kommer inte bli klart innan midnatt. Men ändå! Nu har jag officiellt bloggat i halva mitt liv! 13 av 26 år! Sjuuukt! Och jag ska blogga om till exempel igår när Skogis var här! Sååå mysigt! Jag var jättestressad och mitt i maten när hon kom, men när hon kom och skogade runt blev jag lugn och särskilt när jag fick suröl. Mums! "suröl och sura tjejer" som vi sa. Vi kacklade om alkoholhetsare, sjuka föreningsgrejer och en massa annat vi missat i varandras lives, och sen blev det bubbel och hårfärgning! Äntligen är jag back to purple, jättemörk lila iofs men ändå. Och när jag sköljt ur håret åt vi chokladpudding! Älskar att det är vår grej nu. Vi peppade till Kesha, jag fick höra om en helt absurd människa (tips, om ni träffar en människa för första gången, börja inte prata massor om hens sexliv och recensera inte hens ansikte...) och fan vad vi skrattade. Vi förolämpade varandra (men bara när det var sant) och allt var fucking hilarious. Älskar skogishäng!
 
Idag träffade jag Alex och fikade, och då kom vi fram till att jag genast måste avskeda hen för hen kommer ihåg lika mycket som jag. Går ju inte! Och Alex läser min bok nu! Huuur hype! Men ja, på kvällen var jag himma och åt spagetti, tittade på mästerkocken och sen tittade jag och mamma på gilmore girls och hon bakade smuldegskakor. Mummmms! Hon hade inte bakat på länge, så jag ordnade det. Och nu måååste jag sova, för jag ska upp på morgonen imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0