Så håll hårt i nåt de aldrig tar

Rubriklåt: Viner med Alice B, för jag är i en stark Alice B-period just nu
 
Hej hej det är halloween! Stella tänker klä ut sig ikväll, vilket är supergulligt för exakt ingen (utom hon själv) kommer vara här för att se detta. Jag och Lilla får väl känna på na. Det funkar det med. Och ja, igår kom ju Stella hit wooo! Jag och mamma var på stan för att köpa lakrits till henne (Stella) i fölsepresang, vin till idag och godis till alltid. Det var så mycket foooolk :( obs coronaklagar inte utan klagar allmänt. Två dudes stod till exempel framför oss och diskuterade att den ena skulle klä ut sig till "blodig banan" på nån fest idag. Jag tyckte det var härligt, mamma blev upprörd pga festen. Hon hade rätt.
 
Sen hämtade vi Stella vid tåget och mamma körde oss hem, och där har vi varit sen dess. Vi såg en dokumentär om ett knäppt svenskt mord (som mest gick ut på att jag hyllade Katarina Everlöv för hon är bäst och gjorde voiceoversarna), sjöng dåliga låtar, åt chips och hade en bra tid. Och sen supersov vi, så som vi ofta gör, så idag har inte varit mycket dag än så länge nä. Lite gos och flashback forever och sånt har det varit. Och långa samtal om lolita, så som ofta, för lolita suger. Man kan fråga sig varför jag och min tjej pratar så mycket om pedofili när vi ses, det kan man, men nu är det den relationen vi tydligen har. (nej vänta det där lät inte bra.) Nu är hon och handlar och jag väntar på Lilla, så någon av dem borde komma exakt vilken sekund som helst. Så, ett minimini-inlägg blev det idag, men att halka efter med blogget är a big fear of mine detta vet ni. Ses i november!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0