Well somebody told me that you had a boyfriend, who looked like a girlfriend that I had in February of last year

Rubriklåt: Somebody told me med the killers, från förra veckans cirkelskiva
 
Hej från tåget! Här sitter jag med tårta på klänningen och chillar med livet. Varför tårta undrar ni? igår var det ju Stellas fölsedag! Nu är vi inte lika gamla längre! Så jag firade henne med att...ligga i sängen och vila medans hon fixade tårta. Jag är sjukt romantisk. Men vi hade en mysig och chill dag, tills vi tog oss iväg till hennes mamma för kalas! Bara två brorar var närvarande, men den ena med flickvän och dessutom mormor och moster. Vi fick många mystiska tapas (bröd med små läskiga fiskar på blev en grej) och pratade om vintergatan, det amerikanska valet (så i chock över att folk pratar om sånt med sin familj? Would not happen round my house), de sämsta delarna av Skåne, asatron och en massa annat. Och sen fick vi Stellas goda tårta! Den smakade höst och var så goood <3 min klänning hälsar att den rulade.
 
Sen kom vi hem och tittade på en riktigt gammal Felix (det är tradition när hon fyller sin dosett på söndagskvällar) och sen sov vi. Sherlock sov på mig exakt hela fucking natten. Alltså det är gosigt med en katt på sig, men till slut vill man ha liiite space känner jag. jag är dessutom så van vid Jossan som springer iväg om man typ andas fel, men Sherlock går typ inte att bli av med! Vilket ju är nice, för man kan vända sig, men ändå! Helt sjukt ju! Och ja, idag har jag ätit frukost (och tååårtaaaa), och nu är jag här på tåget. Det skakar jättemycket vilket är ocoolt men snart (okej inte snart) är jag hemma! Sååå peppaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0