But I don't have to fucking tell them anything, anythiiing

Rubriklåt: Strange love med Halsey, som hördes igår och som dessutom är med i veckans cirkelskiva
 
Hej allihop, här är er kära bloggerska som def aldrig har varit en bloggerska. Alltså att den här bloggen finns på internet är kanske inte så bra egentligen? Men ja, blogga ska jag göra, om min tid med Lilla igår. Det var en bra sådan, sjukt nog, och vi lyssnade på svordomslistan och åt maxmat och hade oss. Jag var dum i huvet, för när maten var på väg ropade jag "jag ska äta den!" det säger jag ju om allt nowadays, typ låtar och filmer och sånt, men om mat blir det ju bara...sant. Fun times. Vi obsessade som vanligt över listor som inte finns och varför vissa melodier känns så bra i själen (ingen veeet). Vi åt delikatobollar och tramsade och chockades av att vi fortfarande inte är samma person (hur kan den ena dricka vin när den andra tar antibiotika? Hur kan den ena vara i en annan del av landet?) Vi gick och la oss och jag berättade sagan om Lockhart, eller lockis som jag kallade honom. Mycket kul! Framför allt när jag skulle komma tillbaka till sagan från olika tangents med "i alla fall", fast jag sa det mer som "jalle fall", och jag vill nu skriva en karaktär som heter Jalle Fall. It's gonna happen.
 
Imorse vaknade vi och fixade frukost (ägg wooop) och lyssnade på musik och sånt, och nu har jag duschat och ätit subwaylunch som mamma kom med (det makade sense så hon körde inte bara hit med mat for no reason) och snaaart ska jag åka till Göteborg! Det kommer bli amazing! Hoppas jag, men jag tror det. Så, ett litet inlägg från maj, ha det bra så hörs vi när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0