But this scratches aren't because she tried to fight it

Rubriklåt: I didn't just kiss her med Jen Foster, en härlig gay låt som jag har lyssnat på idag woop
(ja två inlägg på en timme låt mig va!)
 
Hej från...balkooongen! Det är sommar idaaag! Supersommar helt jävla plötsligt! Älskar life. Stella pluggar, men hon borde sluta snartish, och jag har väl också pluggat lite...I guess. Men nu sitter jag här och dricker cola och lyssnar på nya fanatical fics och alltså det är sol. Life fucking rules <3 och igår efter blogget åkte vi in till stan. Där fick jag veta att jag en gång har tafsat en person i ansiktet på tunnelbanan (vill dö skämsdöden rip mig forever) och efter det traumat köpte vi godis, för det var vårt ärende. Vi köpte också frukost och sånt man ska, och när vi kom hem igen såg vi trinkets! Det har kommit nya avsnitt vi har det så bra! Vi såg fyra avsnitt och det var så gay och cosy och alltså estetiken i den serien är fan min favorit.
 
Senare pratade jag med Onna och fick veta att stockholmare inte vet vad en fiskbil är (?!) och sen åt vi sushi, för Stellas mage var kränkt över sitt liv tydligen. Jag klagar inte på att äta lax. På kvällen såg vi klart leaving neverland, för varför stanna i en cosy vibe liksom, och den är riktigt bra faktiskt. Inte så jobbig att se som jag trodde. Sen försökte vi sova, men först mådde Stella dåligt och sen när hon väl somnat kunde inte jag sova på fleeera timmar. Det var: sämst. Så idag när hon gick upp kunde jag så att säga inte göra det, så jag sov som en stock, men sen har jag skrivit en skrivuppgift och duschat och ätit mat och sånt man måste, och nu sitter jag här. I sooolen. Grattis till er för det förmodligen sista balkonginlägget i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0