I have a past that I dare be disloyal to

Rubriklåt: Lover let me in med Maria Mena, från veckans cirkelskiva
Annoushka: Vilken tur! Och haha ja jag vet, det är inte helt okej!
 
Hej hej jag lever igen! Tror jag. jIgår levde jag åtminstone, så pass att jag tog mig ur huset (gasp!) och skrev med Anna H. Det var inte igår man såg henne minsann! Vi satt på bibblis och jag skrev om munkar och olika orter i Skåne, vilket resulterade i att vi googlade ortnamn och vad de är ens. Vi hittade bra låtar for no reason och efter lite mer kämpande gav vi upp och gick till bishops arms för en öl / ett glas vin. Vi hann preciiis sätta oss ner med våra glas innan strömmen supergick, så det blev en stel stämning i den mycket tysta baren. Typ hela stan tappade ström, så det kom hela tiden in folk och frågade om det var strömavbrott här också. Men vi pratade på om Annas personliga apokalyps och sånt, och sen kom strömmen tillbaka woop.
 
Vi gick till tugg för att äta middag (Anna älskar tugg it's so cute) och där åt vi mycket god mat och pladdrade. Vi hade mycket skvaller att ta igen faktiskt! Och sen avslutade vi kvällen på john bull med att jag tvingades göra pottermore-sorteringstestet mycket motvilligt (men jag blev gryffindor där också så det är okej!) och sen pratade vi en massa om DID youtubers. De är ofta sjuka i huvet. Men det var en mysig kväll och vi slutade i tid och jag föll i säng basically, med väldigt mycket ångest men vem bry sånt. Och idag har jag lyssnat på en spännande tvåspråkig metalskiva och sovit och haft ett bra liv, och snart är det damhäng. Livet rular faktiskt, ganska ofta åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0