If you know where you are when you wake up something's wrong

Rubriklåt: Seize the night med Will Varley, från förra veckans cirkelskiva och dessutom en av Lillas bästa låtar
 
Hej och hallå, jag är helt jävla slut och lite halvfull men imma blog! Det blir ett sånt där halvt inlägg, så jag bloggar om måndagen och lite om idag tror jag. Så, i måndags skrivjobbade jag i malmö. Först hade färdtjänst fuckat ur, så jag blev en timme sen (behövde ej vänta ute i en timme), men sen kom jag dit och Anna väntade. Och sen kom även Lilla! Jag förberedde handledning, Anna bråkade med stadsdelar och Lilla skrev om blues, så allt var så att säga rimligt. När vi hade kämpat klart gick vi till family pub, där jag och Lilla drack vin och åt pizza (Anna åkte hem, she needed it). Pizzan var gooood och vinet likaså, och vi hade det underbart. Till exempel fick vi höra en dude säga "han skulle skriva en bok om allt han visste om kvinnor...så många blad och alla var vita!"life. Sen lekte vi barlekar och det resulterade i mycket sjungande, saknande av konserter och annat amazing. Bästa livet!
 
Vi åkte hem var för sig och sen hade jag svinont i mitt huvud (elelr nä men det var sådär störigt ont) och pratade med Stella och Kiti, det var typ det. Men idag fick jag släpa mig upp, för det var dags för socialhögskolan! En high point av varje termin. Fast den här gången fick jag prata med studenterna digitalt. Det var stelt, men också lite mysigt, för folk ställde bättre frågor när de bara kunde chatta. En person skrev bara "what the fuck?" när jag pratade om att blinda blir ghostade på tinder (efter att ha fått frågan). I stan. Jag älskar socialhögskolan dammit! Det jag inte älskar är att en bebbe skrek och grät hela vägen hem på bussen. Mitt ångiga psyke fuckade ur, så jag började lowkey gråta. Woops. Men bebben hette Åke, så det var kul tyckte jag. Och med det avslutar jag inlägget, för nu vill jag sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0