Jag hatar alla utom dig, du skulle aldrig lämna mig

Rubriklåt: Goldwing med little jinder och first aid kit, för Kiti sa att jag skulle ha en jinder-låt och den är bra jao
 
Hej igen, det har blivit natt och jag sitter i min soffa. Just nu undrar jag hur fan jag ska få kattmat imorgon, för min var tydligen slutare än jag trodde, så det blir ju en kul tid. Men ja, jag ska blåga lite allmänt om life och igår efter blogget slutade Stella skolan. Vi tog en eftermiddagsnap (det bästaaa) och sen såg vi klart trinkets. Jag älskar dennn! Vi var mycket engagerade ("varför pausar du?" "jag måste se hur mycket tid det är kvaaar!") och även om slutet var kaotiskt var det riktigt bra ändå. Sen felixade vi lite ("men Stella, det här är en frukostrecension! Det är inte frukost!") och sen försökte vi sova. Eller ja Stella bara sov, jag...sov inte. Eller jo, men inte förrän kanske 03 eller 04. Och när jag väl somnade drömde jag kaosdrömmar från helvetet, så jag vaknade och mådde riktigt jävla vidrigt. Kunde typ inte prata på tio minuter av ren skräck när jag vaknade? Creepy.
 
Sen åkte Stella :(( jag sov lite mer och sen tog jag mig till stan för att träffa Alex. Jag var kanske inte mitt bästa jag, men vi hängde på espresso house och gjorde ärenden och sånt, och jag fick lite sol i alla fall. Sen jag kom hem har jag vilat massssor, men nu på kvällen har jag pratat jättemycket med Kiti. Det behövde vi! Vi pratade om fyllor och hur man hanterar dem, gravtest (flippa ej, kära tre läsare eller så, we good), att psykopater inte tror att de är psykopater, dudes som inte är möbler, emomusik vi inte fattar och annat sånt. Cosy life. Och ja, nu är det väl dags för this crazy dygnkvadderska att sooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0