Jag lärde mig att änglar bara finns i snön, här lärde jag mig gilla everybody hurts

Rubriklåt: Everybody hurts med Marcus Krunegård, som vi lyssnade på flera gånger i helgen
 
Hej från mig, i Lund och mycket mindre spillra än igår thank god. Så, jag ska berätta om resten om min helg! Vi gick som sagt och handlade efter förra blogget och sen åt vi fryspizza och tittade på gilmore girls innan alla andra kom. "alla andra" var Louise, Ida, Alexander, Ella och Finn. Äntligen fick jag träffa Finn! Och livet var så cosyyy! Massa rökande på balkongen, trauma-bondande, chips och läsk, skvaller om folk knappt någon kände, pepp på att queerifiera mig (det ska tydligen hända) och en massa allmänt babbel. De flesta åkte rätt tidigt, men Ella stannade och vi pratade om transfobi, hur privilegier funkar och när man borde hålla käften om saker. Mycket bra och "lagom" kväll, som Henrik sa.
 
Igår vaknade jag vid tolv och Henrik frågade "gillar du amerikanska pannkakor?" eh, jaaa. Muuums. De var svingoda och när vi hade ätit dem pratade vi med hens roomies flickvän (som var helt chockerad över att vi inte hade druckit alls dagen innan...wow) och tittade mer på gilmore, och sen kom Louise och Ida och hämtade mig och vi åkte hem till Lund under glatt musikalsjungande. Så, jag kom hem och sen har jag inte gjort mycket nä. Sovit, handlat, youtubat och haft det bra. Och nu är det ju mitt i natten, så jag måste verkligen soooova mer. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0