Mamma brukar fortfarande fråga om alla låtar handlar om det våra, inte alla men nåra

Rubriklåt: Alla låtar med Carakou, för finns det nåt bättre än folk som sjunger om att de sjunger?
 
Hej och hallå jag lever igen! Tror jag? Det är sjukt oklart men jag hoppas att jag lever. Och jag ska komma i fas med mitt blågande woooop! Till exempel genom att berätta om att i söndags var det kräftskiva himma! Jag, Sara, benjamin och mormor var bjudna för att äta kräftor och sånt som hör till. Jag åt...mackor med räkor och vitlökssås. Och potatis. Works too. Vi diskuterade vitt vin i mången detalj, Sara försvarade sina kräft-snapsglas (vi drack ingen snaps men glasen stod där ändå), folk åt kräftor mycket äckligt, jag berättade såklart för alla om den äckliga maten på museet och livet var trevligt fast jag var såklart supertrött.
 
Igår sov jag. Typ hela dagen. Det enda jag gjorde förutom att sova var att beställa pizza (och glasssss) och prata med Kiti. Vi pratade om vad som räknas som bipolär, musik-kunniga personer osv. Det var en cosy tid. Och idag har jag lyssnat mycket på fanatical fics och ätit upp glassssen och försökt plugga (lol). I try doing things. I'm bad at it. Men som sagt, jag är nästan vid liv at this point och försöker återhämta klart mig så jag kan börja leva 1 st liv. Tre dagar till bok yall! Är ni fakking redo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0