More summer than a California beach can hold, my love follows you where you go

Rubriklåt: My love follows you where you go med Alison Crauss, en somrig och wholesome countrylåt jag lyssnade på idag
 
Hej samt hå från en trött Emma! Jag känner mig ungefär som en urvriden trasa, och det är lite töntigt, för jag har bara varit himma idag. Först åt jag thaimat och tittade på alla mot alla med pappa, och sen gick jag ut i sensommarsolen och jobbade med skolan. Jag gjorde olika responser och kollade upp grejer jag ska göra och mest av allt njöt jag av solen och lyssnade på sommarlåtar (jag gjorde saker samtidigt jag lovar). Jag och mamma kämpade med olika dokument hit och dit och jag fick diverse livskriser (en gång började jag snurra stressvarv, det var ej uppskattat), men nu har jag ganska mycket koll tror jag. Sen tittade jag / vi på gilmore girls (mycket gg i mitt life nu japp) och skrattade jättemycket och sen åt vi kött med mos (eller "kött på moset" som mamma råkade säga) och tittade på den nya special-sessongen av mästerkocken. Sååå hype! Fast jag hade velat ha mina superfavoriter som tävlande istället. Och ja nu är jag hemma och lyssnar på fanatical fics och äter daim, fast nej just det jag pratade med Linus också det ska jag nämna. Då försökte jag få ordning på alla hans nya bekantskaper och han berättade sjuka saker som riktigt kyrkliga människor säger ("jag hör din uppgivenhet." "Jag är inte uppgiven! Jag är ledsen och arg!"). Så ja, det var den här dagen. Det var soligt och jag har koll på läget, nästan i alla fall. Nu ska jag sova, vilket är peppande för vet ni en sjuk grej jag älskar sömn. Det hade ni aldrig hört innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0