Om vi skulle åka dit gör vi det i limocin

Rubriklåt: Limocin med maskinen och movits, ba för Lilla nämnde Frej Larsson nyss...jag hade inte mycket där lol.
 
Haj från författaren! Jag ska snabb-blogga om igår innan jag drar till bröllop. Team Osby ska ju fakking gifta sig! Woooop! Men igår firade jag bok, och det först med häng med Alex. Vi hängde på subway och pratade om allt som har hänt i våra lives och Alex berättade om träningsformer. Kul ändå. Jag åkte till frisören därifrån och blev klippt, men det blev för långt och jag borde sagt nåt om det men jag...vågade ej. Woops.
 
Sen kom Stelllla! Vi kramades och lyssnade på brittiska listan och efter nån timme åkte vi him, fast först försökte Stella gå in i en vanlig bil för hon är...smart. <3 Och väl himma var det bok-partaj! Mamma, pappa, Stella, Sara, Benjamin, Mormor, Cia och Lilla var där och vi skålade i bubbel och Benjamin och jag pratade om beats typ. Sen åt vi vi laaaax och levde fakking life, och sen kolapaj med chokladfluff som mamma hade gjort. Såååå gooood! Lilla skrev punktmaskin till allas intresse och sen pratade vi om barnprogram och jag fick visa min fina presang-bok, som faktiskt är min bästa presang som jag har fått. Benjamin läste den på norska vilket rulade och sen sökte han upp saker i en ordbok och höll på. Det var ett cosy liv och ett bra bokparty! Jag, Stella och Lilla åkte hem och målade naglar och drack cider, och sen sov vi. Och nu är vi här, tittar på Felix och snaaart äre wedding times! Jag ska packa ihop mina grajor nu hajdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0