Something big I feel it happening out of my control

Rubriklåt: Something big med Sean Mendes
 
Detta blir inget långt inlägg, vilket det kanske borde vara, men jag ville bara säga att nu! Är boken här! Nu kan man gå till en bokaffär och köpa den eller till ett bibliotek och låna den! Eller till en app och läsa den, tror jag, det är oklart tbh. Nu kan liksom Andrea och Hedvig och Katja och Simon och hela gänget läsas av vem som helst! Vem som helst kan ba plocka upp den och läsa! Det är så sjukt att jag inte har någon som helst aning om vilka som läser den eller vad de tycker om de inte säger nåt? Liksom hur funkar det? Huuur hantera? Och liksom...nu har jag gjort the thing. Jag är författare nu. På riktigt! Med en riktig bok i hyllorna! Jag kan inte hanteeeera det :( Och det var nog det jag hade att säga tror jag? Bara att den finns. Överallt. Nu i detta nu. Sååå sjuuuukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0