Stadsminister eller städare, jag är upp och ner och sen vidare

Rubriklåt: Om inte du vill ha mig med mares, en låt jag fucking älskar för tillfället
 
Hej hej från en orimligt peppad Emma! Jag har en bra tid i life, sjukt enough, och det trots att inte jättemycket har hänt. Igår var jag på stan och köpte bh:ar med mamma, vilket var festligt för jag hittade två för inte en miljard, och det var min faktiska händelse igår. Sen hann jag prata en del i telefon (känns så vintage när jag skriver så!), till exempel med min tjeja. Vi pratade om att hon är sjuk i huvet, våra katter, amning ("jag har mycket amning-knowledge! okej!" "okej älskling.") och annat blabb. På kvällen hamnade jag i ett country-flow och lyssnade massor på Amanda Shires, som ni inte vet vem det är. För Lillas räkning kan jag säga att hon sjunger don't call me och healer-versen i highwomen, och för både hennes och Roberts räkning kan jag säga att hon är gift med och spelar fiol med Jason Isbell, och för allas räkning kan jag säga att hon är en snygg och cool countrytjeja som kan sjunga och spela fiol och skriva coola texter. Mums!
 
Jag tänkte sova i tid, men Linus ringde och vi hade drama att avhandla. Det första jag sa var "hej dramaunge!" så ja. Vi hann också prata om stjärnor man kan heta, ansatser, vad "nån dag" innebär och en massa annat trams. Sen sov jag och idag har jag sovit, lämnat in text, lyssnat på gilmore guys för jag fick flow och allmänt bara haft ett sånt där bra liv. Men snart äre quiz-dags yall! Peppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0