They're faking a future, believing it's true

Rubriklåt: Power is a lonely place med Tea and the wild, en jättemysig låt som jag älskar basånivet
 
Hej från mitt upfuckade dygn! Seriöst rip mitt fucking dygn I miss it :( sååå jag chillar i soffan och dricker cola och har det bra. Alltså tänk så är det ba koffein som gör att jag inte sover? Sjukt det vore. Det är inte så, för jag sover som en bäb på dagarna och jag dricker ju läsk då med, men ändå. Men jag har försökt göra grejer I promise! Igår var jag till exempel himma och åt middag. Och tittade på greys anatomy med mamma och råkade bli invested, dock bara i sånt som bara var i det avsnittet. Och i lesbians. Alltid lesbians. Sen tittade vi på alla mot alla, diskuterade presanger och annan logistik och kollade in ny musik, i guess.
 
Idag slet jag mig upp ur sängen och tog mig till condeco för att jobba med Lilla. Det var ett kraftprov dammit, men det gick och jag fick i mig varm choklad och macka och jobbade med skolgrejer. Och skrattade med Lilla åt hennes norska bok. "brännevinsförbud" blev en grej så att säga. Vi kämpade på trots döda lurar och annat skit, och efter jobbet åkte jag hem och var i en höstmysig state of mind. Så jag...sov i några timmar. Woops. Mamma väckte mig med att maniskt ringa mig på alla plattformar, vilket var frustrerande pga telefonen var i badrummet (låt mig va det makade sense in the moment säger vi), men också rimligt för jag och pappa skulle ju handla för fan! Så det gjorde vi och sen landade jag här hemma igen. Seriöst jag är så trött på att må såhär, alltså jag mår inte ens dåligt men är ständigt short of spoons dammit. Blä alltså life. Men ja, september är ändå en mysig dag, och det är efter midnatt which means...imorgon, tekniskt sett, händer deeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0