You say that I'm delirious, but I am not the one holding the gun

Rubriklåt: Delirious med Susanne Sundför, en riktig jävla creepy banger som jag är lowkey besatt av just nu
 
Hej och hå allihop! Jag är trött som en anka, sådär som jag ofta är, men bloggande kan jag alltid göra såklart. Nästan alltid i alla fall. Så, igår var det ju quizdags på scaniabaren! Jag, Lilla, Matte och Husse skulle superquiza och såklart köptes en pitcher med fläder-margheritas och sockerkantade glas och sånt där fint. De andra åt tacos och sånt de har där (jag och mexikansk mat är fan inte homies) och vi skämtade / retades i allmänhet, och sen var det quiz. Jag och Husse var i ett lag (vi fick inte vara fyra) och kämpade med metalband (svaret var at the gates, förlåt Robert! De sa inget om att köpa chips så jag fattade inte!) och barnprogram, och jag var arg på Lilla för att hon inte visste vem som skrev because the night. Skärpning unge! Matte var o-diskret som vanligt och vi hade en lövly tid, men ingen av oss vann. Rip.
 
Jag och Lilla åkte hem till mig och där drack vi bubbel, lyssnade på musik och jag berättade drama-sagor. Folk håller på i mitt jävla liv alltså. Men det är kanske bra, eller nåt. (inte heller särskilt spännande.) När vi skulle sova berättade jag om hur sjukt det var när Voldemort kom tillbaka (jag lärde henne fanatical fics-mottot "hold for the text please" för hon kunde ej chilla) och sen berättade hon en snäll bebbesaga för mig för jag inte mådde. Jag fortsatte att inte må, men somnade gjorde jag och sen sov vi jättedåligt båda två men det var i alla fall cosy. Vi tog oss upp till slut och lyssnade på country och åt lunch, och sen skildes vi åt och jag träffade Alex. Vi gick genom superregnet och sen fick jag varm choklad på espresso house, vilket rulade. Och nu är jag helt slut, men ska träffa Sara och Benjamin, så så kan det vara. Time to get it together!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0