Twenty years of hanging on, now it all adds up to nothing

Rubriklåt: Hope it's something good med the chicks, som jag hörde häromdagen och påmindes om att det är en svinbra låt
 
Hej från mitt något förvirrade hem! Det är rörläggare (eller nåt) i hela huset och imorse var de här, men nu har de gått och jag har ingen aning om när de kommer tillbaka. Lever i skräck. Sjukt att vi inte har kommit längre med hantverkare seriöst. Not shitting on hantverkare alltså, snarare på hur förhållandet mellan dem och de boende funkar. Det är alltid kaos och det känns som om vi borde kunna lösa det. Ba låt hantverkarna skicka sms med tider när de kommer? Eller?
 
Men ja, vi ska väl se vad som har hänt around here. Och i söndags var jag ju himma. Vi hade grillpremiär (trots kylan) och det var såklart supergott, men jag var inte alls hungrig så det var lite tråkigt. Vi åt rabarberpaj (som var mycket knäckig! Det var en grej) och pratade om folk från vår barndom, och sen gick Sara hem och jag stannade kvar himma. Jag lyssnade på en massa country och gjorde skoluppgifter, och sen sov jag tror jag jag vet väl inte.
 
Igår fick jag ägg (bästa med himmaaaa) och sen pluggade jag tror jag? eller nåt? Men jag träffade också Alex. Vi pratade som vanligt om bostäder, men också om märkliga sätt att hantera sina barn och annat, och jag drack chailatte vilket jag nu vill ha på momangen igen kände jag. Vill ha en varm dryck genast seriöst det är så kallt jag dör. Men ja, jag kom hem och vilade och på kvällen hade jag lektion igen med mina elever! Jag var lite off the rails kände jag själv, men alla hade skrivit så bra och coola texter iiiii! Oooch sen skrev en av dem på twitter att jag har en "fin och melodisk röst" alltså hur hanterar man ens sånt seriöst? Flippar ur! Jag vill ha den här gruppen i typ 20 lektioner till :(( men det får jag inte :(( jag vill alltid ha den här kursen det är så kuuuul! Vad som dock inte är särskilt kul är att träna på begravningslåtar vilket jag också har gjort extremt mycket. Vill aldrig höra because you loved me igen i hela mitt liv tack men nu börjar den kännas som mer än bara olika ord i förvirrande ordningar. Vilket ju är tur för jag ska sjunga den om tre timmar. Hjääälp. Men ja, vi ses när jag har gjort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0