Världens mest långsamma kollaps

Rubriklåt: Stetoskop med säkert!, en låt som påminner mig om Henrik som jag skriver med nu och som också stämmer
 
Jaha hej och hå från natten. Här sitter jag. Stella sover och jag äter chips och skriver med Henrik om en massa mög i våra lives. För mög är det i life, det kan man ju lugnt säga. Både igår och idag har jag haft så mycket ångest att jag knappt har kunnat hantera någonting. Idag var extra off the charts. Mina händer typ domnade? Vet att det är en grej när man har panikångest men vanlig ångest? Never heard of. Har inte klarat av att göra någonting jag skulle göra, ingen skola eller något, glömde till och med att lägga upp en podd idag. Ska göra det imorgon förlåt :( och ja Robert jag ska lyssna på skiva imorgon också jag lovar! Hade kunnat göra det nu men är nog inte en så bra lyssnare så hoppas må bättre imorgon, annars...får jag vara en dålig lyssnare i alla fall.
 
Som tur är har jag en bra flickvän. När hon kom hem från jobbet la hon sig i sängen med mig och konstigt nog slutade det med att vi bara skrattade och skrattade. Mest skrattade vi åt olika namn som är roliga, typ "bara att de heter Lisa och Elin", "fröken Olsson" som inte hette olsson och en massa annat tramsigt. Det var så jävla skönt. Sen lagade hon lax (!) och vi tittade vidare på dokumentären från igår, "fallet Ulf" som uppdrag granskning gjorde för en miljon år sen. Den var både helt sjuk i huvet och väldigt rolig. "det är ju bara...skit!" och "det är trams, helt enkelt" skrattade vi mycket åt. Och sen fick vi i oss nytt flashback och gosade, och nu sover hon som sagt. Jag försöker ge Henrik rimliga råd och hen försöker ge mig andra rimliga råd och vi ba kämpar. Imorgon är en ny dag. Då får det inte bli mer kaos. Då ska jag göra skoluppgifter och inte må särskilt dåligt alls. Hoppas jag. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0