When I'm with you there's no other, are we sisters or are we lovers

Rubriklåt: Explosion med Zolita, en lesbisk låt som jag lyssnade på innan idag och som passar för innehållet
 
Hej från Stella-soffan! Vi lyssnar på ett mord och har det bra. Nu mördades en kvinna med två bäbar och jag är kränkt för hallå bäbarna! :( men förutom bäb-mord som vi hör så händer kul saker. Som att igår var vi och firade Stellas mammas fölsedag. Vi åt lamm med potatiskaka och pratade om epilogen i hp, rasismen i twilight, maträtten memma (det låter så jävla äckligt men jag måste tyvärr äta det någon gång för att det är mitt namn), jättetjocka böcker och annat sånt där kulturellt som de pratar om. Serri kommer aldrig vänja mig vid deras kulturfamilj-het. Men det var mysigt och vi åt Stellas goda paj och sen åkte vi hem. Då tittade vi på jättegamla Felix-avsnitt och hade det bra och sen sov vi, till ett helt bananas mord (älskar mord hade glömt detta) (okej jag älskar inte mord men ni fattaaar).
 
Idag var Stella på jobbet, så jag sov massor och sen hade jag superångest för herregud jag skulle ju leda skrivkurs idag! Men jag lyckades skicka in en skrivuppgift och sånt jox, och sen...ja sen jävlar ledde jag en skrivkurs. Med elever. Om att skriva lesbiskt. Och det var fantastiskt! De var så bra och coola och vi pratade om vad som gör en text lesbisk och jag gav dem en skrivövning och så ba...gjorde de den! Magiskt! Älskar detta så mycket! Och ja, sen tittade vi på en gammal dokumentär som var sjuk i huvet och nu ska vi snart sova. Eller Stella ska det, vi får se om jag somnar men jag är så trött så jag borde nog göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0