Baby if I'm half the man I say I am, if I'm the woman with no fear just like I claim I am

Rubriklåt: Proof med paramore, ännu en dänga från flyttlistan som också är en sappy love song för jag är en sån oerhörd tönt
 
Hej från det nya himma! Får jag säga så eller är himma bara huset? Klurig fråga. Jag är utmattad på nivån att jag har ont i halsen ("jag vill meddela att jag har fått ett såkallat symptom", sa jag till mamma precis) och utflyttad från mitt hem. Så nu är mitt hem luftmadrassen bakom mig och datorn på bordet framför mig. Det är mitt lilla bo. Och inte konstigt att jag är jättetrött, för jag somnade inte förrän efter 02, för Stella hade en massa restless legs i armarna (restless arms?) så jag höll i henne och skrapade på hennes armar...lite konstig känsla att aktivt riva på sin tjejs armar men det hjälper tydligen. Och sen vaknade vi 07 och mamma och pappa kom för nu jävlar var det sista rycket! De sista sakerna slängdes och packades och allt städades en sista gång. Typ såhär kunde det låta:
Mamma: Nu tömmer vi vardagsrummet!
Jag: Det är väl tömt?
Mamma: Nej, du är ju här!
...sant. Så till slut tömde jag och Stella oss själva till balkongen och där pratade vi om taylor swift och sånt grejs vi aldrig kommer komma överens om lol. Och sen kom hyresgästen! Hon hade hela sin familj med sig och alla verkade så himla snälla och rimliga. Så nu har hon mina nycklar. Hon är i mitt hem. För det är hennes hem nu. Det är så...sjukt i huvet? Hur funkar det? :( men också skönt att det är klart.
 
Sen ville vi bara sova här i lägenheten, men nej. Först kom farmor, Pia och Magnus för att se lägenheten och fika, på köbekakor till mammas stora skam. Kul att träffa dem, och kul att Stella fick se dem, men kanske inte bästa dagen för just det. Och sen...ja sen kom rolle och malin för att göra samma sak. japp. Så vi fikade mer och pratade mer och jag ville kräkas av tröffhet men att äntligen träffa malin för första gången på flera år var ju det bästa! Hon är så bra vet ni det? Nä det vet ni inte men ni borde. Men sen fick vi typ vila, förutom att äta fisksoppa och när Cia kom med en luftmadrass till maj och för att prata om krämpor och tandläkartrauman. Och nu sitter jag här i mitt bo (mitt i vardagsrummet lol) och ska väl sova, för det behöver jag. Godnatt ses på andra sidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0