Can't feel my legs, I'm feeling like a liar at best

Rubriklåt: Hope med Arlo Parks som jag sjöng med stark pasion innan idag för jag har en sämst jävla dag och den hjälper
 
 Hallå från tåget! Jag har ingen aning om var vi är men vi kör i alla fall och det är bra för innan stod vi stilla jättelänge. Så himla oklart varför. Fuck nu stannade vi hoppas det är på en station I literally have no idea. Men jag ska trotsa min ångest och blogga woho! Och jag ska blogga om igår när Onna, Kiti och barnen kom. De hade med sig glass (<3) och när vi glassat oss gick vi ut till gården och barnen lekte loss. Lee bestämde att alla saker var robotar, barnen bråkade en del, Onna hittade kompisgungan och var väldigt nöjd och alltså man vill ju verkligen bo med en kompisgunga utanför dörren alltså. Tänk att jag supersnart gör det! Bananas!
 
Efter ett tag gick vi in och beställde mat under mycket krångel och barnbråk ("jag vet Lee, ibland när man är grinig vill man ragequitta allt" rimligt Kiti) och när maten kom kom också min tjeja. Det var tur för jag var mycket ångig. Vi åt maxmat och barnen sprang runt och lekte hundar (tror jag?) och när de skulle gå sa Lee "det är så roligt att vara här!" sötboll är hon. De är båda sötbollar och jag saknar dem redan. Med det sagt var det skönt att de gick, för jag mådde inte så bra, så att lyssna på nya flashback med Stella och sen titta på felix var bättre. <3 Och idag? Idag är en fruktansvärd dag. Har mått så otroligt dåligt och knappt kunnat röra mig, men somehow tog jag mig upp på ett jävla tåg och är på väg hem. Längtar till min jävla säng kan jag säga. Men jag lyssnar på gilmore guys och det känns ändå lite bättre, så jag hoppas jag mår bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0