Det är sjukt när det händer, när allt bara stämmer

Rubriklåt: Vinner med hjärtat med Lune och Silvana Imam, en av mina bästa "dansa runt och flyttfixa och vara kär"-låtar
 
Hej från sista kvällen i lägenheten! Skojar inte, imorgon förmiddag lämnar jag nycklar till en liten tjeja som ska bo här. Det är bananas! Så vi tittar på bar rescue (ett nytt skräpprogram vi har hittat, nytt för oss alltså) och dricker flädersaft och lever life, och vi har kämpat på. Igår skulle jag gå på bokrelease, men min bil dök inte upp, så det blev inget. Istället drack jag en konstig vinslatt jag hittade (den borde inte ha gott att dricka men det gjorde den, sjukt) och passiv-umgicks med min tjeja som inte mådde så bra. Så hon låg i sängen och jag satt vid datan och ibland sa vi nåt knäppt till varandra. Gosligt. Det fick mig att inse att vi måste ha en sitt-möbel i sovrumet i husby, så man kan sitta och hänga med den som inte må och ligger ner. I am a genius. Får se om det får plats.
 
Idag har vi superstädat! Mamma och pappa kom vid 9 och vi har fått riktigt bra ordning. Typ allt är nerpackat och i princip all städning är gjord wooop! Satan vad fint det är! Vi hypade oss med flyttlistan, slängde en massa grejer (ibland grejer vi inte skulle ha slängt...), packade grejer (jag har sån jävla ångest för hur det ska få plats i bilen, mamma säger att hon ska lösa det men fattar inte hur) och städade som fan. Sen tog jag och Stella en lång nap (när jag drömde sjuka stressdrömmar) och åt maxmat (vi fick ett extra meal det var weird), och jag fick lite balkongsol på min sista kväll. Det tycker jag är fint. Och nu är det som sagt bar rescue time och snart ska vi sova, för mamma och pappa kommer 07 imorgon fy fan. Så, ses imorgon från en ny bloggplats, mammas och pappas nya lägenhet aka my home for five days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0