Don't you ever tame your demons, always keep them on a leash

Rubriklåt: Arsonist's lullaby med hosier, som vi hörde precis och jag skrek att det är en så bra låt att jag får ångest
 
Hallå töntar hur mår ni? Bra hoppas jag! Det blev lite onödigt hårt här va, men jag fick feeling. Skyller på ebba grön som just nu spelas. Jag älskar Stellas musik för det kan bli seriöst vad som helst. Just idag har den spelat nästan bara låtar som jag kan och gillar, och det tycker jag är lite sexigt av listan faktiskt. Och först av allt kan jag berätta hur det går för katterna! De har nu tillgång till hela lägenheten och har typ inte bråkat! De undviker varandra, men ändån. Och jossan får ha sin torrmat ifred, hur sjukt är inte det? Vi var säkra på att sherlock skulle äta upp den på dirren. Vi får väl...se hur det går.
 
Igår var vi hursomhelst på kräftskiva med Stellas familj! Alla barn (på mamma-sidan) och flickvänner var där, vilket var historiskt. Folk åt kräftor och pizza med svamp (denna åt även jag) och annat kul, och vi pratade om spannien och student-sekter och en hel jävla del annat men jag kommer inte på så mycket. Vi fick också äppelkaka med sprit-grädde (Stella var enormt kränkt) och med oss hem fick vi både äpplen och björnbärsmarmelad, så ändå drömigt liv. Sen kom vi hem och då var det kändis-mushmushmush! Och Maja Ivarsson var med! Satan vad sexig hon är, det borde typ vara kriminellt. Men jag älskar att konceptet kramas ur, för jag vill se mer mush ju! Så det var en goslig tid, och idag har vi också haft det. Vi har tvättat och jag har lärt mig hur maskinerna funkar (hoppas jag), super-veckohandlat i kista, ätit korv stroganoff med diverse pasta (pasta-slattafton) och generellt haft det bra och försökt lära oss hur fan man bor ihop. Det är så mycket vi inte vet än! Vi fattar ingenting! Men vi har kul på vägen så vem bry inte vi i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0