Flyter runt i folkhavet men ni har redan drunknat i varandra

Rubriklåt: Nån annan nu med Molly Sandén, en bra låt men också för att den spelas hundra gånger om dan på radion som mamma har på när hon jobbar
 
Hej hej snaaaart går flyttbilen! Eller ja den helt vanliga jävla bilen, haha. Men jag flyttar i den så då blir det en flyttbil. Men ett sista inlägg hinner jag få iväg, till exempel om igårkväll när jag träffade Anna H. (hahaha, nu började rubriklåten spelas, orimligt!) Vi träffades efter hundra års uppehåll för att äta middag på tugg och catcha up, och att vi gjorde alltså. Jag berättade om flyttkaoset och fick höra om cringey allsång, stilleståndsromaner och väldigt små bebisar bland annat. (hon hade inte fått en bäb obs) Vi bondade över hatet för "bandet" Lukas Graham, jag lämnade över ödlan harry (japp, den finns kvar) och sen gick vi till bishops arms för suröl och mer prat. Då handlade det mycket om comphet, vad sjuka transfober säger, vad sjuka flator säger och att vi med ångest och ängslan aldrig kommer känna oss hemma någonstans. Anna berättade om en bok hon hade läst och hatat, men jag blev mest förbannad på att boken hade tre huvudpersoner och två berättare. Så kan man ju för fan inte göra! En eller tre, det är ju uppenbart för fan. Jag blev arg. Men det var en jättebra kväll, så himla glad över att ha tagit upp kontakten med henne! Och idag har jag gått igenom mer band (är klar nu wooop!) och preppat lite, och nu åker vi om bara en liten stund. Ses från mitt nya hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0