I loved you the first time I saw you, and you know I love you still

Rubriklåt: Party of one med Brandi Carlile och Sam Smith, kanske inte en så bra rubrikrad men den är väldigt fin i själva låten och vi lyssnade på den igår
 
Hej hallå! Här sitter jag, ganska ångig och allt sånt, men har kämpat mig in på blågen nu så let's do this. Igår var jag hos Lilla på goskväll och alltså det var så länge sen jag träffade min bebbesyster faktiskt! Inte okej! Men vi åt kycklingsallad (jag älskar lillas kycklingsallad och vill äta den jämt!), lyssnade på knäppa listor (jag råkade bli hype över en dålig maroon 5-låt och traumatisera Lilla över hur grova låtar faktiskt är...) och såklart pratade vi om en massa grajs. Hon hade köpt donuts som vi åt med stor pasion (jag fucking älskar donuts yall), vi freakade ur lite om att jag ska fucking flyttaaa (om två fucking veckor! how!) och vi pratade om hur man hanterar när folk ljuger och andra jobbiga grajor. Men alltså åh vad skönt det var att träffa hennnne! Tänk att det ska vara såhär jämt nu? Ursäkta hallå vad har jag gett mig in på :(( eller ja okej det kommer bli bra men ändån. Och idag...idag har jag bara legat i min säng, lyssnat på poddar och varit en blobb. Men jag tror det är en sån ångest man borde snap out of, så jag ska försöka göra det. Kanske orkar jag gå igenom kassettbanden som har stått här i flera månader? Kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0