Jag är varken aktiv eller synskadad, så det där får du lösa själv

Hej från en jättetrött Emma! Trots otroligt mycket sömn är jag supermegatrött blä. Men igår var jag mindre trött och dessutom i osby! Vi fick åka dit med old man (woho sa jag, neej sa Stella) och när vi kom fram fick vi kött från grillen (Stella trodde inte på att hon sett grillen innan, men jag hade rätt) och allmänt bra häng. Vi hade inga sagor till maten, men vi förfasades av små händelser i blindvärlden och roastade aktiva (en blindförening, Stella sa rubriken om detta). Robert dissade mig på många opåkallade sätt, vi åt lyxglass, vi lyssnade på otroligt mycket konstig musik (och lite bra), jag och Annoushka skrev konstiga barnböcker bara för att och det var en generellt väldigt goslig kväll. Så var det även imorse med frukost och allmänt babbel, och ganska mycket sorg över min flytt (jag kommer sakna eeeer!), och sen åkte vi hem och tog såklart en fyra timmars nap. Det måste vi få! Och nu har jag varit och handlat och vi tittar på Felix, så allt är som det ska förutom att jag nästan somnar sittande lol. Så...godnatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0