Jag har gett upp så många gånger att jag tröttnat på det med

Rubriklåt: Stockholm 2010 med Eddie Lövholm Eriksson, en låt jag och Linus gillar mycket helt enkelt
 
Hej från en jättetrött emma! Jag är dessutom svinstressad för min dator vägrar laddas. Vägrar. Jag fucking hatar allllt. Okej inte allt men typ! Men okej jag ska blogga om min gårdag och vara mer peppande I guess, och vi hade en bra tid. Vi gick igenom gamla barnsånger ("spränga kloster" är en bra sådan) och babblade, och sen gick vi in till stan. Linus ville se klosterkyrkan, så vi gick dit, men det var begravning där så vi kunde inte gå in. Den var tydligen fin på utsidan i alla fall. Det är min favoritkyrka i Lund ifall ni undrar. Vi köpte sen alkohol för kvällen och åt mat på subway, och tog oss hem genom supermegaregnet som plötsligt kom.
 
När vi kom hem lyssnade vi på podd och skrattade åt "Ulla", och sen spelade vi in egen podd. Det blev en kul och weird podd tyckte vi! Det blir kul för er! Och då var kvällen igång. Vi (Linus) lagade kycklingburgare, vi lyssnade på våra favoritlåtar (alltså de vi båda gillar), vi sjöng mycket fint, vi skickade videos till folk, vi drack konstiga kola-shots (de var weird), vi försökte komma ihåg låtar i vår lista (vi kom båda ihåg låtar som inte låg där...) och generellt hade vi det himla bra. Vi pratade såklart om teologi och sånt, vilket resulterade i att jag rantade om att synd är ett dåligt konsept. Det är det! Vi somnade vid halv två tror jag och idag åkte han hem, och jag sov på dagen för det behövde jag. Och snart kommer Robert herregud hur ska detta gå ingen vet men om datorn ville ladda vore det bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0