Saw you in the magazine they're calling you messia, they must be living in a dream they couldn't be more wrong

Rubriklåt: Penny dreadful med Skyclad, en riktig jävla dänga som jag och Robert sjöng i lördags
 
Hallå och hej jag har fått igång ingmar! hahaha "jag" eller hur. Nä, pappa hittade en sladd som håller igång datorn, men inte laddar den, så den är konstant på 5 % men it works. Men det är garanti på den tydligen så det kommer inte kosta pengar för the boys att fixa den när de får tillbaka den. Behändigt.
 
Så, jag ska blogga om mitt life såklart och i lördags kom ju Robert. Vi skulle fira cirkelen som fyller två år! Vi hade fått en gästskiva från Saga, nämligen haims senaste, så vi lyssnade på den och skrattade åt konstiga ljud och förvånades över olika stilar och grejer de höll på med. Sen beställde vi mat och pratade om musik såklart, men också nyheter (med genuina reaktioner som "neeeee!" med det sorgligaste tonfallet ever), deckare, flyttpanik och en massa annat. Vi åt en efterrätt som mammas kompis hade bakat (bästa brownien ever!) och lyssnade på pappas gästskiva, som denna gång var ksmb. Detta var ibland mycket bra och ibland ett jävla haveri, men vi hade i alla fall oftast kul. Vi sjöng cirkellåtar som rubriklåten och sammanfattade det gångna cirkelåret, och hade såklart en bra tid. När han åkt tänkte jag sova, men Lilla och Annoushka ringde och vi babblade ett tag. Höjdpunkten från detta var när jag och Lilla mjauade och Annoushka pratade låtsasdanska och hon ropade "jag är en dansk katt, mjaauuu!" med konstig brytning. Skrattade: mycket.
 
Igår var knappt en dag, men jag var i himma-huset i alla fall. Jag sa hejdå till huset och åt biltema-korv (<3), köpte en sladd till ingmar (fast det var fel sladd) och handlade. Sen lyssnade jag på gamla mord-poddavsnitt och sov och åt chips resten av dagen, och idag har jag varit i stan och ätit lunch med mamma och pappa för att få hit ingmar igen. Det var lite traumatiskt för mig, för jag råkade äta en hel (eller två hela) jalapenos och det var det starkaste jag varit mer om. Hur gillar folk sånt? Jag kunde knappt tänka för det brände så mycket för fan! Coleslaw var det enda som hjälpte för det var lite grädde i det. Weak bitch är jag. Men nu är jag hemma och kan data som jag vill, och ja det var väl allt jag hade att berätta. Vi ses blogg-gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0