She's moving on but I guess I'm not, yeah we all want what we ain't got

Rubriklåt: What we ain't got med Jake Owen, en bra countrylåt som jag och Linus gillar
 
Hallå och hej från mig och Linus! Eller ja det är ju bara jag som blågar men ändån. Vi gjorde precis en sketch om sd:s riksdagsgrupp som klappar händerna när de inte ska, så vi är på topp. Han kom hit igår och då hade vi en härlig tid med country music och kladdkaka. Vi pratade om att ladda i sexton år (det var mycket kul tyckte vi), att ta ett steg mellan ungern och frankrike, alla sorters fika som finns, att "det är så mycket man kan men så lite man ska" och en massa annat där vi mest tyckte väldigt olika. Vi sjöng countrydängor (som inte handlade om busschaufförer fast linus trodde det) och diskuterade vilka som skulle dö och annat mörkt, för det tyckte vi var rimligt.
 
På kvällen tog vi oss in till stan och träffade hans tjeja Sofie! Vi gick till john bull och åt fish and chips och pratade om monogami (får man pussa någon utan att bli ihop? Får man tycka att någon är söt när man är i ett förhållande? Tydligen inte...), läskiga superkristna de känner, vad Linus inte kan som han borde kunna (sjuka grejor!) och en massa annat grejs. Jag drack stooora glas vin (det var en grej där) och vi hade det bra, jag godkänner henne (för min åsikt är ju så viktig). Vi kom hem och pratade lite mer, sov och nu är det fredag och vi har ätit kräm (kräääm!), tittat på youtubeklipp, skrattat åt konstiga saker och pågått. Snart ska vi ta oss in till stan. Ansträngande. Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0