So would you hold me please, I'm trying hard to breathe, I'm just surviving

Rubriklåt: Cover my eyes med la roux, från veckans cirkelskiva
 
Hej från en sliten Memma! Men solen skiner och jag ska gå ut på balkongen snart, men där kan jag ju inte blogga längre blä. Men jag ska blogga om min gårdagskväll i Malmö med Skogis! Vi sågs utanför ved, vårt älskade sunkhak med goda drinkar, men det var fucking stängt? Alltså superjävlastängt? Eventuellt stängt för evigt! Så molokna och kränkta gick vi till nyhavn och där fick vi vin av en tjej med snygg eyeliner (Skogis var otroligt hype) och åt fish and chips. Vi babblade om allt sjukt som har hänt och det tog en jävla tid, herregud alltså. Skogis satte huvet på spiken med att säga "om x säger något alls tror jag inte på det. Om han säger typ "jag har varit i Varberg" skulle jag ba "have you though?"" fucking exakt så. Vi kacklade på och skrattade mycket (men inte lika mycket som våra bordsgrannar, holy shit), och efter ett gäng glas gick vi vidare till balthasar. Där såg vi en av Skogis snygga vänner, så vi tappade det lite, men vi hade det bra ändå och skrattade och babblade. Vi analyserade svartsjuka, när bisexuella faktiskt är störiga att vi båda är psykologfria just nu (så sjukt) och en hel del annat. Sen blev det totalkaos med en Emma Black som kom fram, en Skogis som gick på toa när taxin kom och två emmor som lyckades ta sig ut ur lokalen. Starkt kämpat var det, men vi kom hem och var tyvärr så att säga aspackade lol. Så kan det gå!
 
Idag har jag sovit i omgångar och sen släpat mig iväg till stan och Alex. Vi satt på espresso house som vi ofta gör och jag fick höra om hens resa till göteborg och annat sånt. Men wow vad trött jag är. Och nu lyssnar jag på flashback och Lilla är här och vi ska, somehow, ut på äventyr snart. Ses efter dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0