Underbara saker kommer hända oss

Rubriklåt: Underbara saker kommer hända oss med terra, från veckans cirkelmix (mixvecka wooop)
 
Hallå och hej! Jag sitter i soffan och lyssnar på goblet of wine och väntar på att husby ska invaderas av onna, kiti, lee och luna. Snart händer detta men hoppas jag hinner blåga först. Det gör jag nog, för det har inte hänt så mycket. Igår jobbade Stella och jag sov basically hela dagen, men när hon kom hem hade vi en goslig tid. Vi mådde båda lite off, men vi lyssnade på en p3 dokumentär som gjorde mig upprörd men där vi älskade en snel man och Stella gjorde en god sallad. Den åt jag alldeles nyss till lunch muuums. Vi kramades och pratade om våra tryggaste platser och sånt, och när Stella hade somnat lyssnade jag på eldkvarn (rekommenderas ej) och sen en mycket bra och kul countryskiva (rekommenderas mer). Så jag satt uppe väldigt sent wooops, och idag har jag pratat lite med lilla och ätit sallad som sagt och nu väntar jag på gänget. Hoppas de hittar hit för jag kan inte hjälpa dem lol. Så, det var ett litet hej från mig, ha det bra allesammen! Är allesammen norska? Skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0