Verkligheten är som konsten bara lite grövre

Rubriklåt: Spring med timbuktu, joy, lilla namo och några boys, som vi precis hörde i flyttlistan
 
Hej och hå! Vi ska snart gå, men man kan ju inte gå utan att blåga, så jag blågar nu. Och ni undrar säkert hur det går med kattorna? Det går bra med dem, de är fortfarande åtskiljda men morrandet har lugnat sig och inatt vaknade jag inte av jossa-jam så det var ju bra. Och för oss då? Jo, för oss går det också bra tycker jag. Igår efter blåget packade vi upp mer tror jag, jag minns inte riktigt, och på kvällen kom mamma och Sara och vi åt goood mat från gallerian. Lax med pommes och aioli <3 då pratade vi mycket om konstiga kollegor och rasister och skrattade oförskämt mycket åt "sträck på er och skaffa ett gymkort" vilket tydligen är vad man ska säga till svenska våldtäcktsmän. Istället för att typ låsa in dem. Starkt. Sara hade köpt kontrollerade päron (konserverade för er noobs som använder rätt ord) och de åt vi med grädde, fast Stella lärde sig traumat att min familj gillar ovispad grädde. "Måste vi vispa den verkligen?" eh ja. De åkte igen och vi tittade på mord-dokumentärer, till vilka jag åt mängder med polly för ni vet väl att kanibaler och polly går utmärkt ihop?
 
Idag har vi sovit riktigt jävla mycket och sen chillat och fixat. Jag pratade ett bra tag med Lilla, för det behövde vi, till exempel om att lärare faktiskt måste göra sin undervisning tillgänglig även om man känner sig som en sämst när man ber om det. Det är nämligen deras jobb! Sen har vi packat upp och typ alla mina kläder är på plats nu! Hur sjukt är inte det? Jättesjukt! Och nu åt vi kladdkaka på mina tallrikar och drack flädersaft i mina glas, hur jävla sjuuuukt! Älskar mitt liv faktiskt <3 och nu ska vi åka iväg på kräftskiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0